FAQ

Sjekk ut vår FAQ og de mest stilte spørsmålene vi får!

Sammenleggbart innhold

Når får jeg pengene mine tilbake ?

Når vi har mottatt din retur så må vi gå igjennom varen og sjekke at den er i fin stand.

Har du betalt med faktura:
Så vil du få en oppdatert mail fra Klarna om at din faktura er oppdatert og verdi på returnert produkt blir fjernet fra faktura.

Har du betalt med kort eller VIPPS:

Det vil ta inntil 10 virkedager før pengene kommer på konto.

Hvorfor får jeg ikke tilbake hele beløpet?

Når vi mottar og godkjenner en retur fra deg så refunderer vi deg beløpet du har betalt for produktene.

Kostnader som frakt til og fra kunden må kunden selv stå for.

Derfor refunderer vi ikke beløpet på frakt til kunden.

Har du brukt en rabattkode så får tilbakeført samme beløp du har betalt ikke full pris for varen.

Hvordan bytte i en annen størrelse?

Hvis du skal bytte produktet i en annen størrelse så må du legge inn en ny bestilling og sende opprinnelig bestilling i retur.

Hvordan sender jeg tilbake et produkt?

Hos Citydogs kan du sende tilbake varen innen 30 dager etter du mottok varen. Send oss en mail med bestillingsnummer slik vi får registrert returen. Så sender du varen tilbake til retur adresse:

Citydogs
Remviklsetta 26
6010 Ålesund

Hvem dekker porto ved retur?

Skal du sende en pakke tilbake til oss så er det kjøper som dekker kostnad ved porto.

Du er ansvarlig for at produktet kommer til oss.

Vi anbefaler å sende med sporing, dette kan gjøres gjennom posten, helthjem eller postnord.

Har dere en butikk vi kan besøke?

Nei, vi har kun nettbasert butikk.