FAQ

Sjekk ut vår FAQ og de mest stilte spørsmålene vi får!

Betalingsmåter, bytte og refusjon

Hos oss kan du betale med:

  • Klarna - utsette betalingen inntil 30 dager
  • Vipps
  • Mastercard
  • Visakort

Hos oss kan du sende tilbake alle varer uten grunn innen 30 dager fra du mottar varen.

Varer som er laget etter kundens ønske kan ikke sendes i retur.

Før du sender inn varen til oss så må du sende oss en mail til kontakt@citydogs.no for å melde inn retur slik vi kan håndtere returen din.

Du kan lese mer om retur her

Når vi har mottatt din retur så må vi gå igjennom varen og sjekke at den er i fin stand.

Har du betalt med faktura:
Så vil du få en oppdatert mail fra Klarna om at din faktura er oppdatert og verdi på returnert produkt blir fjernet fra faktura.

Har du betalt med kort eller VIPPS:

Det vil ta inntil 10 virkedager før pengene kommer på konto.

Når vi mottar og godkjenner en retur fra deg så refunderer vi deg beløpet du har betalt for produktene.

Kostnader som frakt til og fra kunden må kunden selv stå for.

Derfor refunderer vi ikke beløpet på frakt til kunden.

Har du brukt en rabattkode så får tilbakeført samme beløp du har betalt ikke full pris for varen.

Skal du sende en pakke tilbake til oss så er det kjøper som dekker kostnad ved porto.

Du er ansvarlig for at produktet kommer til oss.

Vi anbefaler å sende med sporing, dette kan gjøres gjennom posten, helthjem eller postnord.

Hvis du skal bytte produktet i en annen størrelse så må du legge inn en ny bestilling og sende opprinnelig bestilling i retur.

Hvis du har fått et produkt som er skadet på veien, så kan du sende en
mail til kontakt@citydogs.no Vennligst kontakt oss innen 7
dager etter at du har mottatt produktet.

Legg ved nødvendig informasjon slik at vi får en forståelse av situasjonen. Legg også ved bilder av skaden.

Først og fremst, så er vi veldig lei oss for å høre at du ikke er fornøyd
med produktet Vi er så glade for at du ønsker å gi beskjed slik vi kan hjelpe deg!

Kontakt oss på kontakt@citydogs.no, så kommer vi tilbake til deg så fort som mulig! Prøv å forklar problemet så godt som mulig, og gjerne legg ved bilder. Igjen, vi er så lei oss for at du ikke er fornøyd og vi vil gjør alt vi klarer for å finne en god løsning.